Het is bijna zover - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Gert

30 Augustus 2014 | Nederland, Amersfoort

Het grote aftellen is begonnen. We zijn er klaar voor. De koffers zijn gewogen en akkoord bevonden. Uit voorzorg niet het maximaal toelaatbare gewicht van 23 kg zodat we in ieder geval wat speling hebben voor de terugreis want we zullen nog wel de nodige aankopen doen, zeker kleding. Morgenochtend om 10.10 u vertrekken we met vlucht UA0059 van United Airlines naar Houston waar we om 13.30u lokale tijd aankomen. (Is hier 20.30u) Daar hebben we 1 uur en 40 minuten om over te stappen op vlucht UA1459 naar Las Vegas dus dat wordt rennen. Vertrek lokale tijd 15.10u en aankomst in Las Vegas om 16.30u lokale tijd. (Is hier 01.30u).Morgenavond zullen we dus niet al teveel activiteiten meer ontplooien en zullen we wel bijtijds in ons mandje liggen in hotel New York New York aan Las Vegas Blvd.
Tot het volgende verslag en dan vanuit Amerika