Hurricane naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu Hurricane naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu

Hurricane naar Las Vegas

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

24 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Woensdag 24 september bijtijds op weg naar Las Vegas waar we onze zinnen hadden gezet op een laatste nachtje op een RV-resort, dwz een resort waar men alleen met RV’s mag staan. Daar waren we al om half twaalf en dus ‚s middags lekker aan het zwembad gelegen. Wat je hier aan RV’s ziet staan is ongelooflijk, wat een joekel van motorhomes met daarachter nog een boodschappen autootje op sleeptouw. Veel van de mensen wonen en leven in deze motorhomes. We kwamen toevallig in gesprek met een echtpaar van onze leeftijd dat in zo’n motorhome woonde. Zij hadden hun huis aan hun zoon overgedaan en deden zelf nu seizoen arbeid. Ze hadden net de zomerperiode op een campground in het Yellowstone gewerkt en gingen nu op zoek naar een baantje voor de winter in Death Valley. Volgende zomer wilden ze dan weer een seizoen naar het Yellowstone. Deze motorhomes zijn volledig selfsupporting met keuken, douche, wasmachine etc. Ik vroeg mij af of je voor zo’n joekel een speciaal rijbewijs nodig had maar dat was niet het geval, je mag met een gewoon rijbewijs zo’n ding besturen. s Avonds de koffers vast in gepakt en de auto opgeruimd zodat we de volgende dag onze RV konden gaan inleveren.