Twee rustdagen in Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu Twee rustdagen in Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu

Twee rustdagen in Page

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

21 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Zondag 21 september en maandag 22 september. Zondag eerst maar weer eens even naar de Walmart om nog wat inkopen te doen. En toen op naar de Horseshoe Bend. Een heel bijzondere ervaring, vooral voor mensen met hoogtevrees. Vanaf de parkeerplaats in optocht naar het uitzicht punt waar in tegenstelling tot andere plaatsen geen enkele vorm van afzetting aanwezig was en waar je werd gewaarschuwd vooral niet op overhangende rotsen te klimmen. Dit is voor een aantal mensen extra reden om wel te doen om zo DE foto te maken en dan moet je maar de andere kant opkijken. Op zich was het uitzicht op de rivier adembenemend en zeer de moeite waard. Daarna zijn we naar Lake Powel gereden en daar lekker met een stoeltje aan het water gezeten, een boekje gelezen en wat verkoeling in het water gezocht.. Omdat ons dat zo goed beviel hebben we voor de nacht van maandag op dinsdag nog een overnachting op de Waheep campground geboekt met uitzicht op het meer zodat we die maandag nog een keer de dam konden bekijken bij Page en de rest van de dag weer lekker aan het water. s Avonds nog een keer een BBQ en nadat het vlees gereed was ook nog maar een kampvuurtje onder de sterrenhemel met uitzicht op het meer.