Grand Teton National Park dag 2 - Reisverslag uit Colter Bay Village, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu Grand Teton National Park dag 2 - Reisverslag uit Colter Bay Village, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu

Grand Teton National Park dag 2

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

11 September 2014 | Verenigde Staten, Colter Bay Village

Donderdag 11 september wakker geworden en geconfronteerd met de kou. Iedereen liep met dikke jassenen handschoenen aan en mutsen op. Ook maar voor het eerst onze jacks tevoorschijn gehaald want die hadden we wel nodig. Inmiddels hadden we besloten hier nog een nacht te blijven dus voordat we op pad gingen eerst weer een stek besproken en het kaartje van de boeking aan de paal van de stek gehangen zodat we voor deze avond weer van een stek verzekerd waren. Eerste doel was Colter Bay, waar we de RV voor de douche gelegenheid hebben geparkeerd en allebei even lekker onder de douche zijn gegaan. Nog even de krant downloaden want hier heb je internet en nog even contact gemaakt met het thuisfront. En dan maar weer op pad , wederom naar het Jenny Lake Visitor Center gereden en daar alsnog de boot genomen naar de overkant waar we een korte wandeling hebben gemaakt naar Hidden Falls en Inspiration Point. Dik aangekleed tegen de kou en Elly had spijt dat ze geen handschoenen had. Begon het tijdens de wandeling ook nog te sneeuwen, was wel even afkicken na al die dagen zon. Maar wel een paar herten gespot tijdens de wandeling.Hierna nog een stukje verder het park rond gereden en aan het eind van de middag de camping weer opgezocht. Zaten we et even rustig wat te drinken en te lezen liep er opeens een vos bij ons over de stek. Snel de camera gepakt en nog net op de gevoelige plaat kunnen vastleggen. De BBQ maar weer een keer in ere hersteld maar uiteindelijk toch binnen gegeten omdat het te sterk afkoelde na zes uur. Na het eten nog een koffie gehaald bij de pompshop en nu zitten we binnen nog wat te lezen en hebben we voor het eerst ook de kachel in onze RV aangedaan. Ze verwachten nachtvorst. Je kunt overigens hier aan de natuur al wel zien dat het herfst is, overal al prachtige herfstkleuren. Afijn morgen gaan we op weg naar het Yellowstone National Park en dat ligt nog wat hoger, dus dat belooft wat voor de komende nachten. En morgen is Elly natuurlijk jarig!!!