Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

25 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdag 25 september waren we alweer bijtijds op en omdat alles was ingepakt nog maar even naar het zwembad en om half twaalf richting Cruise America. Daar waren we snel klaar en de vooruit koste uiteindelijk maar 210 dollar, m.i. een koopje. Met de taxi naar Hotel Excallibur en daar lekker nog een middagje in het zwembad gelegen. s Avonds nog een keer de sfeer van Las Vegas gesnoven en toen vroeg naar bed want om 3 uur ging de wekker voor vertrek naar het vliegveld .
Daar zitten we nu en hebben we eindelijk weer goed inernet en dus nog even snel deze stukjes toegevoegd . Zaterdag zijn we weer gewoon in Nederland. Groetjes Elly en Gert.

• 26 September 2014 - 17:13

Rob En Anja Domhof:

Ellie en Gert,

Opeens nog de laatste verhalen binnen gekregen, 26/09/2014 om ca 14:30.
    Ook deze zijn weer indrukwekkend en het zal wel weer wennen zijn in het "Kikkerlandje".
    Als ik dit type zijn jullie denk ik aan het vliegen richting Nederland daarom alvast een "Welcome Home" van ons.

Groetjes,

Rob en Anja

• 28 September 2014 - 20:55

Trudy:

wij zijn net van vakantie terug uit Turkije, heb jullie verhalen gevolgd,maar kon niet reageren ju;;ie hebben weer hele mooie dingen meegemaakt! groetjes xx Trudy!