Vernal naar Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu Vernal naar Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Gert - WaarBenJij.nu

Vernal naar Moab

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

19 September 2014 | Verenigde Staten, Moab

Vrijdag 19 september bijtijds op pad en eerst maar even naar de Walmart wat inkopen doen. Er waren twee mogelijkheden om daar naar toe te rijden maar we hebben gekozen voor de scenic route door Colorado De route zelf was niet echt heel verrassend maar aan het einde werden we toch nog weer op een prachtige canyon getrakteerd. Uiteindelijk waren we om 3 uur al in Moab, maar daar bleek dat weekend van alles te doen en dus waren alle campings om 3 uur al vol. Uiteindelijk net buiten Moab op her Arch View Resort net buiten Moab een basic cabin genomen en basic wil zeggen alleen een bed, twee stoelen, airco en stroom. De camping zelf was vol en daarom hadden we hiervoor gekozen. De RV konden we direct naast de cabin parkeren dus water, koelkast en toilet konden we in de camper gebruiken en slapen in de cabin. Was uiteindelijk nauwelijks duurder als een kampeerplaats. Ook nog een BBQ voor de deur dus dat was weer goed geregeld.